Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шебанова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Шебанова О. О. 
Відображення властивостей товару у маркетинговому сумісному аналізі [Електронний ресурс] / О. О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 149. - С. 303-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_149_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.575 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шебанова О. О. 
Особливості маркетингової стратегії регіонального ринку [Електронний ресурс] / О. О. Шебанова // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(2). - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_1(2)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 638.283 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шебанова О. О. 
Зміст маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 172. - С. 190-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_172_23
Проаналізовано різні типи стратегії підприємства та розглянуто підходи до їх формування, представлено місце маркетингової стратегії (МС) в стратегії підприємства; наведено грунтовий аналіз визначень МС в економічній літературі; висвітлено існуючі відмінності у визначенні суті маркетингової стратегії; досліджено основні фактори впливу на споживача, які реалізуються запровадженням МС підприємства; наведено структуру формування МС підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 474.634 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Шебанова О. О. 
Особливості типізації споживачів, отримуючих маркетингову інформацію з Інтернету [Електронний ресурс] / О. О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 191. - С. 355-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_191_36
Досліджено особливості передачі маркетингової інформації електронними засобами внутрішніх комунікацій, проаналізовано особливості маркетингових процесів у мережі Інтернет, визначено соціотипи споживачів, що одержують інформацію з Інтернету, наведено підходи та інструментарій впливу на їх споживчу поведінку, як необхідні заходи під час розробки маркетингової стратегії підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.9 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського